Klacht: bestelling wordt niet geleverd

op 15 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan bij wehkamp, Dynalogic zou het de volgende dag bezorgen. NIET dus. Dynalogic heeft een sorteerfout gemaakt en er zal een nieuwe afspraak gemaakt worden. Er wordt dus helemaal niet meer gebeld en na een week weten ze nog niet wanneer ze kunnen bezorgen. Daarom hebben wij dus de bestelling van Wehkamp maar geannuleerd en nu kunnen we wachten tot het geld teug gestort wordt. Dynalogic heeft dus alleen maar hoofdpijn en geld gekost want we belden ook naar hun dure 0900 nummer waar dus na 3x bellen pas wordt opgenomen, om te horen dat ze ook niets verder weten wanneer ze kunnen leveren. totale kosten voor het bellen alleen al heeft ons al rond de 15 euro gekost.

Kosten van de telefoon 15euro willen wij terug en compensatie dat ze niet leveren.100 euro

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 24 mei 2016 om 10:17 geantwoord

Geachte heer Wolf,

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat uw bestelling inderdaad op een verkeerde locatie terecht is gekomen. Hierdoor was het niet meer mogelijk om uw bestelling op de eerste afgesproken datum te leveren. Onze welgemeende excuses hiervoor! Ik heb dan ook een bericht uitgestuurd naar de leidinggevende van de collega welke hiervoor verantwoordelijk was.

Het is niet mogelijk om u een compensatie te bieden voor de gemaakte telefoonkosten daar de klantenservice ook per e-mail te bereiken is. Tevens kunnen afspraken worden gemaakt of gewijzigd via MyDynalogic. Het spijt me u niet beter te kunnen berichten!

Verder vraagt u om een compensatie van het niet leveren. Hiervoor kunnen wij u geen compensatie bieden gezien wij de mogelijkheid niet meer hadden om het product alsnog te leveren zodra alles compleet was.

Uw gehele bestelling is ondertussen retour leverancier gezonden. Ondanks alles wil ik u nog een heel fijne dag wensen!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Heeft op 24 mei 2016 om 10:39 geantwoord

Tot op heden is er niets opgelost en na de bestellingen die al retour moesten na annulering omdat jullie dus niet leveren, zijn nu dus na bijna 3 weken nog niet terug bij Wehkamp en daardoor ook niet onze geld terug. Wat een waardeloos bedrijf Dynalogic die zgn. binnen 1 dag kan leveren, maar zelfs na 3 weken nog niet weten waar alles is gebleven. En ook niet een tegemoetkoming willen doen, maar alleen maar mooie praatjes. Na meerdere slechte ervaringen van andere mensen die ik heb gelezen over Dynalogic snap ik ook niet dat er nog bedrijven zijn die met zo een slechte bezorger in zee gaan. Voor de rest wist ik al dat jullie niet zouden compenseren want als jullie iedereen zouden moeten compenseren zouden jullie allang failliet zijn gegaan, wat vroeg of laat ook wel zou gebeuren!

Reactie van de melder van de klacht NooitMeerDynalogic

1 jaar geleden - Na contact gehad te hebben met Wehkamp, konden zij ons vertellen dat jullie van Dynalogic dus nog helemaal niets retour hebben gestuurd, dus hoe durf je nog te zeggen dat jullie alles ondertussen al retour leverancier hebben gezonden. Dus behalve dat jullie zo een waardeloos bedrijf zijn zitten jullie ook nog te liegen. Er is dus helemaal niets opgelost. Nu wil ik dat jullie mij 1000 euro gaan terug betalen ter compensatie, want mijn geld 571,31 euro heb ik nu na 3 weken ook nog niet terug ontvangen omdat jullie dus de spullen niet retour leveren. Of jullie van Dynalogic zijn oplichters of Wehkamp zijn een stelletje oplichters.

Alle klachten die gemeld zijn door NooitMeerDynalogic