Klacht: Bestelling wordt niet bezorgd, klantenservice bellen € 0,90 per minuut

op 17 oktober 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 8 dagen geleden een bestelling bij Mango gedaan van 2 jurken en deze online meteen betaald. Nu een week verder nog steeds niets ontvangen. Op Internet zie ik alleen een 0900 telefoonnummer van de klantenservice van Mango. Je krijgt een antwoordapparaat dat zegt dat het gesprek € 0.90 per minuut kost met een maximum van € 45,00.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn bestelde en betaalde kleding ontvangen. Het zou fijn zijn als de klantenservice van Mango bereikbaar is op een telefoonnummer in Nederland voor een normaal basistarief!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hanlyda01