Klacht: Bestelling word niet geleverd en ook geen geld terug

op 02 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 12 Mei 2016 heb ik een bestelling gedaan voor 2 telefoonhoesjes bij Mini in the box.
Ik heb meteen via iDEAL afgerekend wat ook op mijn rekening te zien is.
Ook in het systeem van hun kan je zien dat de bestelling betaald is en zelfs hoe laat dat gedaan is.
Nu is het inmiddels 30 juli en nog niks binnen..
Klantenservice zegt dat er nog niet betaald is.
Zelfs na het doorsturen van een kopie van de betaling kunnen ze nog niks doen. Op de vraag dat ik mijn geld terug wil zeggen ze dat er niks is binnengekomen.
Dus… Naar mijn 22 euro kan ik fluiten???
Ik vind dit zo niet netjes… Ik lever de bewijzen maar ze blijven ontkennen…

Ik zou tevreden zijn als ik;
1 mijn hoesjes geleverd krijg
Of
2. Mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - Hellas kunnen wij uw gegevens niet in onze bestanden vinden. Geeft u ons svp een bestelnummer, zodat wij zo snel mogelijk kunnen beginnen met het onderzoeken van deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Jacky S.

1 jaar geleden - Goedemiddag! In jullie systeem staat Bestelnummer:1605121324200368 en daarachter staat betaald.... Op mijn rekening zie ik ook gewoon dat hij betaald is..

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 augustus 2016 om 20:03 geantwoord

Dear Jacky Suiveer,

This is Supervisor Tammy. I just received one Review from you on [Twitter] that your payment hasn't been confirmed.

Thank you for your patience. After checking, we have received your payment. Your order is being processed currently.

We would like to upgrade to air mail to standard without extra payment.

It will be shipped on 2016-08-08 via Standard. Delivery will take [5-8] business days. We will send you the tracking information as soon as your package has shipped.

Please refer to the following link for more information about processing and shipping times.

We thank you for your patience.

Sincerely,
Tammy
MiniInTheBox Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Jacky S.