Klacht: Bestelling word maar niet geleverd

op 25 juli 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Op 3 juli een tapijt van €250 besteld, met een levertijd van 3-5 werkdagen.
Nu, 3 weken later nog steeds geen tapijt geleverd. Ik heb al 7 keer gebeld, maar de ondeskundige klantenservice medewerkers kunnen mij niks vertellen over de staat van mijn bestelling. Otto weet niet waar de bestelling is, sorry voor het ongemak. Dit is het enige wat ik telkens te horen krijg.

Voor einde van deze week mijn tapijt op de vloer hebben, aangezien ik zaterdag visite verwacht uit het buitenland, en mijn gasten in een mooi huis wil ontvangen.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van OTTO

4 weken geleden - OTTO heeft telefonisch contact gehad met de klant. Er is gisteren in overleg met de klant een nieuw tapijt besteld. Wij hebben hierin aangegeven dat wij niet met zekerheid kunnen zeggen dat het tapijt aan het einde van de week geleverd zal worden. Afgesproken met de klant dat wij de levering in de gaten houden. Mocht het tapijt voor het weekend niet geleverd worden kunnen we kijken voor een andere oplossing. Met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 juli 2017 om 09:45 geantwoord

OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door KlantVanOtto