Klacht: “Bestelling wel betaald maar niet geleverd”

op 30 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb u een paar weken geleden deze klacht gestuurd. U hebt een paar keer naar mij gereageerd en de laatste keer stond er dat de oplossing van Light in the box alleen door de klant gezien kon worden. Maar ik heb mijn 41, 53 euro nog niet teruggestort gekregen. Hoe kan ik nu verder met deze klacht, want u heeft hem al op “opgelost” gezet…

Ik ben tevreden als ik 41,53 teruggestort krijg.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

2 weken geleden - wat is het bestelnummer of het vorige klacht referentie nummer?

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

7 dagen geleden - Nogmaals, wat is het bestelnummer of het vorige klacht referentie nummer?

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 30 november 2016 om 21:23 geantwoord

Geachte Maxime Schoonbrood,

Wij hebben u nu meerdere malen gevraagd om uw bestelnummer, daar wij uw naw gegevens niet in ons systeem vinden kunnen en hier helaas geen reactie op ontvangen hebben.
Wij gaan er van uit dat uw klacht opgelost is. Mocht dat niet het geval zijn, dan kunt u graag via dit platform een nieuwe reactie plaatsen, maar dan gaarne o.v.v. uw bestelnummer.

Met vriendelijke groeten,

Lieneke Jansen
Klantenservice Mini in the Box/ Light in the Box

Alle klachten die gemeld zijn door maximes