Klacht: bestelling webshop

op 03 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

probeer nu al een paar dagen wat info te vragen over de status van mijn bestelling bij de lidl webshop maar krijg hierover geen verbinding met de webshopklantenservice en niemand te spreken bij lidl. ook mijn ingezonden email hierover wordt niet beantwoord. hierover al een aantal keren contact over gehad met de lidl klantenservice maar zij kunnen niets doen en ik word gewoon van kastje naar de muur gestuurd. dit is dan nu ook de laatste keer dat ik iets bestel en betaal bij lidl en niets hebt onvangen.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik tevreden ben vraagt u??? als ik netjes word beantwoord en mijn bestelling eindelijk in huis hebt. dit soort dingen is gewoonweg zeer onvriendelijk naar de klanten toe en zeer onbeschofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 juli 2017 om 19:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hanskock