Klacht: Bestelling via webshop kan niet worden voltooit

op 30 januari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Gister 29 januari rond 21:45 uur wilde ik een bestelling doen via de website van MediaMarkt.
Deze kon niet worden voltooid door dat het formulier de dag en het jaartal van mijn geboortedatum wilde registreren. Naar meerdere malen geprobeerd te hebben het proces voort te zetten heb ik besloten terug te gaan in het traject. Helaas werd hierdoor het gehele proces gekilled.
Tot mijn verbazing was het product niet meer leverbaar. Je zou toch verwachten dat het product gedurende het koopproces opzij gehouden wordt. (Het zou toch niet mogen gebeuren dat me langzame oma haar tv moet missen doordat een snelle wizkid het koopproces sneller doorloopt.)
Vervolgens de dag erna (30 januari) rond 10:10 uur contact gehad met de supportlijn van de webshop. Ik werd door de dame aan de telefoon zeer onbeschoft geholpen. De mededeling was dat ik gister maar had moeten bellen en dat ze niks voor me kan doen. Totaal geen servicegerichten houding en ik heb het gesprek dan ook vriendelijk vroegtijdig verbroken omdat deze dame totaal geen medeleven toonde.

Ik begrijp dat het product niet leverbaar meer is dus ik begrijp dat ik moet wachten al vind ik dat uiteraard jammer.

Zelf zou ik tevreden zijn als ik het product als nog kan bestellen voor de toen aangeboden prijs.
Het betrof de Samsung UE32F5300 voor een bedrag van ongeveer 247,- euro.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesleybo