Klacht: Bestelling via internet

op 11 mei 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

3 mei een fotolijst besteld voor moederdagkado. Staat erbij voor 22:00 uur besteld volgende werkdag in huis! Tot op heden nog geen fotolijst ontvangen! Bedrag is wel meteen afgeschreven van onze rekening! Bel je na klantenservice zijn er steeds 18 wachtende voor je! Stuur je een mail krijg je automatische reply dat ze voor 10 mei reageren! Op 10 mei ontvang je een mail dat ze tot op heden de klacht nog niet hebben kunnen behandelen.

Fotolijst dient bezorgt te worden morgen! Anders morgen geld retour gestort krijgen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 12 mei 2016 om 09:06 geantwoord

Beste mevrouw Verkou,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Hierbij hebben wij afgesproken dat ik voor u een nalevering van de fotolijst in orde maak. Dit heb ik direct gedaan. U ontvangt nog een e-mail met daarin het ordernummer van de nalevering. Naar verwachting ontvangt u de fotolijst morgen.
Uw bestelling is in eerste instantie niet goed bij ons binnengekomen. In het betalingssysteem is te zien dat u betaald heeft maar ondanks dat is er een melding naar het bestelsysteem gegaan dat dit niet het geval is geweest. Hierdoor is uw bestelling automatisch geannuleerd. Waarom dit is gebeurd wordt op dit moment uitgezocht. Ik begrijp zeker dat u hier ongemak door heeft ondervonden en bied hiervoor excuses aan namens Blokker.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag.

Saskia
Blokker webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrinaverkou