Mijn Klacht:
Beste, Dit is nu de derde keer dat ik reageer over een bestelling die tot vandaag nog steeds niet heeft plaats gevonden ! Gisteren heb ik gebeld, hij zou alles uitzoeken en mij vandaag terugbellen, niet dus ! Ondertussen ben/ was ik een nieuwe klant, waar de eerste bestelling al fout gegaan is, geld komt terug (als het goed is ) de 2de bestelling is nog steeds niet ontvangen, ik hou m hart vast voor de 3de die ook ‘onderweg” is ! Tot nu toe komt S.Oliver niet erg betrouwbaar op mij over, wat ik erg betreur ! Ik wordt niet teruggebeld, krijg geen volledige informatie over artikelen die ik al betaald heb ! Zo ga je volgens mij niet met klanten om ! Bovendien lijkt mij dat je als bedrijf er alles aan doet om klanten binnen te houden, blijkbaar werkt dat bij jullie niet zo ! Vandaag heb ik 17! minuten in de wacht gestaan, iemand aan de lijn gehad ! Vind dit uiterst vervelend ! Ik verwacht opheldering over de bestellingen en het levertraject ! Erg jammer dat tot nu toe mijn ervaring met jullie niet de beste is !
Gewenste Oplossing:
Dat de goederen die besteld zijn, geleverd worden en dat het geld van de geannuleerde bestelling teruggestort wordt.