Klacht: Bestelling van 7 juni ondanks vele mailtjes niet ontvangen

op 22 augustus 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Horlogebandje en standaard voor Apple watch begin juni besteld, betaling is bevestigd evenals verzending. Met iedere melding van nog niet ontvangen hebben mailtje terug dat afleveringstermijn van telkens 2-4 weken langer dan vorige mail regulier is. Volgens track and trace heeft pakketje sinds verzending op 10-6 Wuhan in China niet verlaten. Als ik om geld terug vraag wordt gezegd dat dat niet kan, tenzij ik pakket op mijn kosten retour stuur. Maar ik heb pakket niet!

Gewenste Oplossing:

Binnen 1 week bestelling of geld retour binnen 2 weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 22 augustus 2018 om 20:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste RobRR,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 51.27 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over MiniInTheBox.com is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RobRR