Klacht: Bestelling van 30 maart nog niet ontvangen (KWIJT)

op 04 juli 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bestelling tot op heden nog niet ontvangen.
Hierover heb ik contact op genomen met dit bedrijf, en kreeg als reactie dat ze een nieuw artikel zullen opsturen (dit is toegezegd op 6 mei)

Ik heb hierbij aangegeven dat ik het artikel elders heb besteld, omdat ik het dringend de volgende dag nodig had.

Hierop het verzoek ingediend om geen nieuw exemplaar toe te sturen, maar het geld terug over te maken.

Hierna nooit geen reactie meer ontvangen.

Als het via deze weg niet lukt, volgen er verdere stappen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het aankoopbedrag terug ontvangen.
Daar ik het artikel nooit van u heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 11 juli 2016 om 07:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Kevin,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit voor je gecheckt en zie inderdaad dat we een nieuw exemplaar hebben toegestuurd terwijl je een terugbetaling wenste, waarvoor excuses. Om dit alsnog voor je op te lossen hebben we je een waardebon aangeboden en deze hebben we direct verstuurd.

Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door slabbetje