Klacht: Bestelling vaag en onduidelijk vertraagd

op 04 augustus 2017 over Men At Work in de categorie Kledingwinkels

Zaterdag 29-07-2017 ben ik langs de Men at Work in Enschede geweest om een setje Calvin Klein onderbroeken te kopen maar ze hadden mijn maat niet meer dus moest ik het bestellen. Ik heb duidelijk gevraagd wanneer ik het binnen zou krijgen omdat ik het echt voor zondag 06-8-2017 wil hebben aangezien ik dan op vakantie ga. Waarop de Medewerkster mij beloofde dat het uiterlijk woensdag 02-08-2017 binnen zou komen, vandaag is het vrijdag 04-08-2017 en heb ik het nog steeds niet binnen gekregen en heb een mail ontvangen dat er iets aan de hand is met mijn bestelling en dat ze mij een mail sturen wanneer ze overhandigen aan post.nl.
Dit is mijn reden om een klacht in te dienen.

Ik wil dat mijn bestelling z.s.m. binnenkomt of afgehaald kan worden in de winkel in Enschede. En dat er een tegemoetkoming tegenover moet staan als dit niet mogelijk is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Men At Work

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Men At Work nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxhubregtse