Klacht: Bestelling teruggestuurd en ik krijg nog steeds aanmaningen

op 19 september 2016 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een pakket ontvangen die ik nooit besteld heb. En heb het daarom ook teruggestuurd en de kosten zelf betaald. Heb bewijs van bpost dat ze het bij luxstyle ontvangen hebben op 30/8/16 dit klopt toch niet dat ik dan gisteren nog aanmaning ontvang!?

Als het stopt met aamaningen te krijgen en alles in orde wordt gesteld zodat ik niets moet betalen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 25 september 2016 om 22:38 geantwoord

Beste Jody,

Bedankt voor uw schrijven.

Omdat we tussentijds geen bevestiging van het terugsturen hebben ontvangen, konden we de factuur niet tussentijds pauzeren.

We hebben uw retournering van bestelling LXBE4002859 inmiddels ontvangen en verwerkt.
De factuur is inmiddels gesloten. U kunt eventuele betalingsherinneringen negeren.

Mocht u verdere vragen hebben, neem dan s.v.p. contact met ons op.

Verder nog een fijne dag!

Alle klachten die gemeld zijn door JodyS198