Klacht: bestelling telkens gewijzigd

op 23 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

T Mobile
Via Shop Osdorpplein Amsterdam
19 feb pre order 44791053
Verhaal dat deze ivm systeemmigratie niet goed is gegaan
14 maart order 45200396 geannuleerd ivm corona??
19 maart order 45277649 nieuwe bestelling aangemaakt
49793490 referentie klantenservice

Bovengenoemde datums en orders welke bij T Mobile kennelijk niet goed zijn gegaan hebben voor mij als klant wel negatieve bij effecten.
Bestelde telefoon Samsung S20 ultra met pre-order besteld incl gratis oordopjes Airpod is nog immer niet geleverd.
Nieuwe orders hebben discussie veroorzaakt of hetgeen bij pre-order beloofd is (oordopjes) wel geleverd gaat worden . Afwachten is advies van T Mobile maar dit voelt toch als afwimpelen en maar hopen dat je de telefoon krijgt en maar hopen dat de pre-order gerespecteerd wordt?

Inmiddels bijna april, maar nog niets vernomen over levertijd of dat er uberhaupt geleverd wordt. Laatste bericht was van 19 maart de order voor thuisbezorging, zeker weer nieuwe bestelling met nieuwe doorlooptijd ofzo

Als ik duidelijkheid heb over de levering en de pre-order gerespecteerd wordt. Teven sverwacht ik ook wel compensatie van T Mobile, zou me niet verbazen als contractdatum en nieuwe abonnement wel gewoon ingehoduen wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mlahn