Klacht: Bestelling te laat afgeleverd waardoor niet binnen 14 dagen retour kunnen melden

Ik heb op 4 juni een bestelling geplaatst op de website Nelly.com. De bestelling is pas na het indienen van een klacht op 13 juni afgeleverd. Veelste laat want ik had de artikelen nodig voor een speciale gelegenheid. Vanwege een gedwongen reis naar het buitenland was ik op het moment dat de artikelen waten afgeleverd niet thuis en kon ik de artikelen niet binnen 14 dagen retourneren. In mijn eerdere klacht had ik al aangegeven dat ik mijn geld terug wilde maar zij gaven aan dat het afgeleverd zou worden maar er was sprake van een vertraging.
Hoewel ik niet binnen de 14 daagse termijn mijn artikelen wil retourneren heb ik op 1-7 een mail gestuurd. In heb tot op heden geen reactie ontvangen.

Ik wil mijn geld terug. Je kunt niet alles plannen omdat een bedrijf niet nakomt wat het aangeeft op de website. Het pakketje is niet binnen 2 tot 4 werkdagen afgeleverd.

Als ik mijn geld terug krijf en de artikelen alsnog kan retourneren

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeer Ontevreden klant over levering