Klacht: Bestelling Superfish aquarium

op 09 februari 2018 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Wij hebben zaterdag 03 februari bij pets place in Beilen een Superfish Aqua 70 Tropical Kit bestelt onder de actie 10% op aquarium startsets. Het aquarium zouden wij vanaf vrijdag 9 Februari ophalen in beilen. Maar s`middags kwam niet het telefoontje \’\’het aquarium ligt voor u klaar\’\’ maar er werd gebelt dat het aquarium niet was geleverd omdat deze bij de leverancier op voorraad was. Ook werd duidelijk dat het filiaal dit aquarium zelf ook eerder had bestelt voor in de winkel zelf. Nadat wij dit te horen kregen heb ik maar met de klantservice van Pets Place gebeld en zij zeiden dat de aquarium de donderdag 08 februari bij hun waren geleverd in het distributiecentrum. Kortom ben ik niet blij met hoe het is gegaan want nu moeten we weer een week langer wachten. Ik zou graag zien dat dit netjes word opgelost met een compensatie.

Wij zouden graag zien dat Pets Place het aquarium zo snel mogelijk levert, en ons niet een week laat wachten. Of ons tegemoet komt met de prijs van het Aquarium. (hoeft niet veel te zijn) Of dat zijn ons iets geven voor in het aquarium. (decoratie of iets anders) Wij hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pets Place

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Kruit