Klacht: Bestelling slechts deels retour verwerkt

op 25 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een deel van de bestelling retour gestuurd, maar nu na meermaals contact nig gern oplossing van dit probleem. Ik word steeds aan het werk gezet en verder hoor je niets meer van Zara. Ik heb een klacht ingediend, maar ook daar krijg je geen reactie op.

Ik kan alles bewijzen;

Ik heb alles goed verpakt retour gestuurd! Dat kan de dame van het postkantoor bevestigen.

Overig bewijs;
-ik heb digitaal alles wat retour ging aangemeld ( en print van gemaakt)
-ik heb de bonnen uitgeprint en aangestreept wat retour ging en in pakket erbij gedaan ( en gefotografeerd!),
-ik heb bewijs dat ik het bij het postkantoor heb afgeleverd en
-dat het bij jullie is bezorgd via track code!

Ik heb hier gehouden:
1x jurk van 17,99
3x vest a 9,99. 29,97
1x legging. 7,99
2x korte legging a 3,99. 7,98

Totaal 63,93 euro

Wat jullie daar doen met geretourneerde spullen weet ik niet. Dit is wat ik hier heb gehouden en waar ik voor zal betalen.

Ik heb nog geen factuur van Klarna voor 63,93 euro, zodra ik die heb ontvangen zal ik deze betalen.

Ik heb nb nog gevraagd op retourbon of alles in 1x verwerkt kan worden! ( daar heb ik een foto van!) Bij de laatste retourzending ging het dus weer fout!

Ik ben tevreden als Zara eindelijk de retourafdeling op orde heeft. Retouren worden meestal in delen verwerkt. Je moet dus altijd tussendoor wachten en kijken of alles wel is verwerkt. Dit is niet de 1e keer dat Klarna betalingstermijn is verstreken en Zara nog steeds niet alles heeft verwerkt. Hier ligt een verbeterpunt! Net zoals een klacht indienen, waarom staat er geen contactinfo op website mbt afdelibg klachten?!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zaraklachtretour