Klacht: Bestelling nooit ontvangen.

op 24 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb 15 nobember 2013 twee telefoonhoesjes besteld bij miniinthebox.com, maar deze heb ik tot op de dag van vandaag (19 januari 2014) nog steeds niet ontvangen. Ik heb er €9,18 voor betaald. Nou wist ik wel dat het wat langer kon duren voordat ik ze binnen zou hebben (10-20 werkdagen), maar dit is wel erg lang. Kan hier niet erg tevreden over zijn!!!

Dat ik z.s.m. mijn bestelling ontvang!!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:03 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door esmeespruyt