Klacht: bestelling nooit ontvangen

op 12 september 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht merel

4 maanden geleden - Vraag ID: 15984425 Bestelnummer: 1706250827648029 Bekijk bestelling details Besteldatum: June 25, 2017

Reactie van de melder van de klacht merel

4 maanden geleden - u weigert kennelijk op een normale manier op mijn klacht te reageren, zogenaamd komt er weer een reactie maar daar staat dan vervolgens niets in, het is zo geestig hoe u denkt uw medemens om de tuin leiden, wat een domme platheid aan uw kant.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 13 september 2017 om 19:41 geantwoord

17-09-07 23:01
Beste M. ligtelijn journalist. product.,

Uw bestelling kon niet worden bezorgd vanwege het ontbreken van uw huisnummer in de adresgegevens. Wij zullen daarom een terugbetaling verzorgen.

De terugbetaling zal 8.23 EUR zijn.

Normaal gesproken duurt het 3-5 werkdagen om de terugbetalingstransactie te voltooien. Houd hier rekening mee wanneer u uw PayPal-account controleert.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

www.miniinthebox.com

17-09-07 23:06
wat een flauwekul... ik wil ook de verzendkosten terug, en niet alleen het bedrag van het object.
vrgrt

17-09-08 20:10
Beste Merel Ligtelijn,

Bedankt voor uw reactie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de kosten die gepaard gaan vanwege het verstrekken van een foutief/incompleet adres door u.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

17-09-08 20:11
wat een flauwekul allemaal stelletje oplichters

17-09-08 21:50
Ik heb het nogmaals gecontroleerd maar mijn huisnummer staat gewoon vermeld onder mijn gegevens dus u liegt.

17-09-09 19:55
Beste Merel Ligtelijn,

Bedankt voor uw reactie en fatsoen. Goed hoor om het adres naderhand aan te passen.

Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door merel