Klacht: bestelling nooit ontvangen

op 26 juli 2017 over Diva By Baby in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan in January 2017 en via Ideal betaald, bevestiging ontvang van Diva by Baby dat ze de betaling hadden ontvangen enz. na weken niks ontvangen driemaal een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling bleef geen enkele reaktie. Erg onbeleefd we zijn nu in juli nog steeds niks ontvangen of reaktie van hun kant gehad.
Ga volgende week maar langs de winkel kijken hoe of wat.

Dit kost mij een dag van Zeeland naar Haarlem echt balen

Gewenste Oplossing:

Als ze hun bestelling na komen of geld terug, het gaat wel om een bedrag van €. 100.50.

En een verklaring waarom de service zo slecht is

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diva By Baby

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diva By Baby nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door impala12