Klacht: bestelling nooit geleverd

op 22 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 oktober een bestelling gedaan, Bestelnummer: 1210240402238992, maar dit is nooit geleverd. Meerder malen contact gezocht met ze maar krijg steeds een automatische mail. Ook hier bij klacht.nl een klacht ingediend maar krijg geen response. Valt me op dat bij alle opgeloste problemen steeds hetzelfde mailtje staat van miniinthebox, dus vraag me af of deze site wel echt werkt. Maar doe gewoon nog een poging anders zoeken we het hogerop. Bij deze wil ik alsnog mijn bestelling of mijn geld terug

Gewenste Oplossing:

Bij deze wil ik alsnog mijn bestelling of mijn geld terug en in ieder geval een reactie van klacht.nl of miniinthebox

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben reeds een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing en contact met u gehad. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door kate1981