Klacht: bestelling nooit aangekomen

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestelde op 5 september 2016 een displayport-thunderbolt-naar-vga-amp-hdmi-adapter-kabel-2-in-1-voor-apple-macbook-amp-lucht-amp-pro-amp-imac_p2171203 en een snoep-kleuren-laptop-hoes-sleeves-shakeproof-case-voor-de-macbook-air-11-6-13-3-macbook-pro-met-retina-13-3-15-4_p4928471. Dit pakket werd verzonden maar is nooit aangekomen. Mijn trackingnummer is: 1Z31Y1Y90492148916

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terugbetaald krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - NOgmaals wat is het bestelnummer, want wij kunnen uw naw gegevens niet in ons systeem vinden dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Carlo Jossa

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.
Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, daar wij u naw gegegevens niet kunnen vinden in ons systeem, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is en dat het product bezorgd is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u gaarne weer een verzoek plaatsen via klacht maar dan gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

Jeltje Visser

LITB klantenservice

Heeft op 22 oktober 2016 om 17:16 geantwoord

Ik heb de mails ivm het bestelnummer gemist. mijn bestelnummer is: 1609050725067118

Alle klachten die gemeld zijn door carlojossa