Klacht: bestelling nooit aangekomen

op 18 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik bestelde op 5 september 2016 een displayport-thunderbolt-naar-vga-amp-hdmi-adapter-kabel-2-in-1-voor-apple-macbook-amp-lucht-amp-pro-amp-imac_p2171203 en een snoep-kleuren-laptop-hoes-sleeves-shakeproof-case-voor-de-macbook-air-11-6-13-3-macbook-pro-met-retina-13-3-15-4_p4928471. Dit pakket werd verzonden maar is nooit aangekomen. Mijn trackingnummer is: 1Z31Y1Y90492148916

Ik zou graag mijn bestelling annuleren en mijn geld terugbetaald krijgen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - NOgmaals wat is het bestelnummer, want wij kunnen uw naw gegevens niet in ons systeem vinden dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 18 oktober 2016 om 22:51 geantwoord

Geachte Carlo Jossa

nav uw verzoek op Klacht.nl het volgende.
Wij hebben u meerdere malen gevraagd naar uw bestelnummer, daar wij u naw gegegevens niet kunnen vinden in ons systeem, zodat wij uw klacht kunnen behandelen.
Helaas hebben wij niets van u gehoord gaan en wij gaan er van uit dat de klacht opgelost is en dat het product bezorgd is. Mocht dat niet het geval zijn, kunt u gaarne weer een verzoek plaatsen via klacht maar dan gaarne o.v.v een bestelnummer.

Mvrgr.

Jeltje Visser

LITB klantenservice

Heeft op 22 oktober 2016 om 17:16 geantwoord

Ik heb de mails ivm het bestelnummer gemist. mijn bestelnummer is: 1609050725067118

Alle klachten die gemeld zijn door carlojossa