Klacht: Bestelling nog steeds niet ontvangen

op 04 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meer dan een week geleden op 07-06-2017 heb ik de LIVERGY® Heren Maat:50, Kleur:Zwart pantalon besteld, nu zijn we meer dan een week verder en heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Ook is er via de track & track code op de dhl site alleen te zien dat het pakket is aangemeld.

Gewenste Oplossing:

de bestelling zo snel mogelijk ontvangen of als dit niet meer mogelijk is het geld terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 03 augustus 2017 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Brendanv