Klacht: Bestelling nog steeds niet ontvangen

op 17 december 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelnummer: 1210301203444200
Besteldatum: 30 oktober 2012
Betaaldatum: 30 oktober
Verzonden: 2 november 2012 (met een vliegtuigicoontje er naast)verzending 10-20 werkdagen
17 december: nog steeds niets ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Schoenen bezorgd of geld teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 december 2012 om 03:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin meer informatie over uw bestelling en een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
Lightinthebox
"

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Light in the box beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht movert

6 jaren geleden - Dank u voor uw vriendelijk berichtje maar mijn klacht is pas opgelost als ik mijn schoenen heb ontvangen of mijn geld teruggestort, dus dat lachende icoontje mag nog even weg....

Alle klachten die gemeld zijn door movert