Klacht: bestelling nog steeds niet binnen

op 09 oktober 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 5 september 2016 een bestelling gedaan en deze bestelling is vandaag,1 oktober, nog steeds niet binnen!

dat als de bestelling komt enige vorm van compensatie aan de orde is!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht kuifje en bobbie

1 maand geleden - vandaag 6 oktober 2016 heb ik de bestelling afgehaald bij de Jumbo. Miniinthebox.com geeft een mailtje hoe het met de verzending staat, maar dat ik het ontvingen zou daarvan was ik niet van op de hoogte,de mail liep dus niet parallel met de praktijk. De verzending heeft geduurd vanaf 5 september 2016 tot 5 oktober 2016. Voor zeven mobielhoesjes heb ik vooraf €32,75 betaald. Ik heb €18,96 !!!! moeten bijbetalen bij afhalen. Dit is ruim de helft van mijn aankoopbedrag, dit is echt ronduit abnormaal Daarbij komt dat één mobielhoesje ook nog nauwelijks van de mobiel weer af te halen was, zo strak zat ie om de iphone 5s heen, tot beschadiging aan het hoesje EN de mobiel zelf aan toe. Ik ben hier erg boos over.Ik heb foto's gemaakt van de beschadigingen !!! Ook is er een mobielhoesje met de verkeerde illustratie erop gestuurd naar mij. Ik had Mickey Mouse aangegeven en nu heb ik Bambi ontvangen. Erg raar want ik kon de reviews al aangeven over mijn ontvangen producten,terwijl ik niet eens de producten thuis had!!En bij mijn bestelde producten staat toch heel duidelijk de afbeelding van Mickey Mouse afgebeeld. Miniin thebox.com: Ik ben zeker NIET tevreden over hoe de bestelling is verlopen, ik verwacht dan ook snel een reactie en compensatie te mogen ontvangen. En jullie moeten veel duidelijker aangeven wat de totaalprijs wordt inclusief! belastingen, want je betaalt alvorens voor de bestelling en dan bij ontvangst ruim de helft van het aankoopbedrag kwijt zijn aan belastingen??, nee dat kan echt niet. Een bedrag vermelden wat je moet besteden wil je geen belastingen hoeven te betalen is misschien ook al eerlijker

Bericht van MiniInTheBox.com

1 maand geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:09 geantwoord

Geachte lezer,

Miniintthebox berekent geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van.
Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen.
Mvrgr.

De klantenservice

Heeft op 09 oktober 2016 om 16:25 geantwoord

Dat van te voren niet kan worden aangegeven hoeveel extra kosten er bij komen voor belasting is niet fair. Je gaat toch niet het dubbele betalen waarvan de helft belastingen zijn. Jullie vermelden dat er extra kosten kunnen zijn,maarvanaf welke bestelde bedragen dan?dit is en blijft erg raar en te onduidelijk.
En ik heb ook geen reactie gehad op beschading mobiel die heeft plaatsgevonden door een veel te strak hoesje en heb ook nog geen reactie gehad op het hoesje \"bambi\"wat ik NIET had bestelden een hele retourweg zie ik met jullie niet meer zitten.
Ik zou het op zijn minst schappelijk vinden dat ik ter compensatie van wachten en verdere klachten 2 nieuwe hoesjes gratis mag bestellen bij jullie.

Reactie van de melder van de klacht kuifje en bobbie

1 maand geleden - Dus de klacht bij miniinthebox.com is zeker nog niet opgelost!! Ik heb geen reactie gehad op mijn laatste feedback en ik ben nog steeds niet tevreden zoals je zult begrijpen!

Alle klachten die gemeld zijn door kuifje en bobbie