Klacht: bestelling nog niet verzonden ?

op 06 juli 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nou ik heb op 2 juli 2016 een bestelling gedaan is nog steeds niet verzonden en als je mailt krijg je geen mail terug en bellen is ook lastig en ze zeggen steeds geduld … nou er zijn veel klachten in omloop dus ik ben niet de enigste die zich zorgen maakt over mijn geld en of ik de bestelling nog ga krijgen mvg soraya weijers

Gewenste Oplossing:

als ze meer klant gericht zijn en hun problemen zo snel mogelijk op lossen en de mensen zoals ik netjes hun geld terug geven of netjes de bestelling op sturen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

Bericht van Aktiesport

1 jaar geleden - Onze excuses voor het onstane ongemak en de late reactie. Is het probleem inmiddels verholpen? Mocht dat niet het geval zijn, dan willen wij je vragen het factuurnummer door te geven. We zien namelijk alleen bestellingen uit januari. Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door mevr weijers