Klacht: Bestelling nog niet ontvangen!!

op 06 september 2016 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 18-08-16 een bestelling geplaatst bij cheaptech. 2x anti blafband.
Ik kreeg een mail terug dat de levertijd 7 zou zijn.. Heb tot nu toe nog niks ontvangen! Het is 3 weken geleden!

Als ik het deze week binnen krijg & anders geld terug!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 23 september 2016 om 12:56 geantwoord

Beste Quinta Beij,

Wij willen u bedanken voor uw bestelling bij CheapTech.

Het is zeer vervelend om te vernemen dat u de bestelling later in ontvangst heeft mogen nemen dan de afgesproken datum. Helaas hebben wij enige tijd problemen ondervonden met de levering van onze leveancier. Het is dan ook vervelend om te vernemen dat u hier als klant zijnde de dupe van bent geweest. Echter, hebben wij zojuist mogen vernemen aan de track en trace code uw bestelling in ontvangst is genomen.

Graag zouden wij van u willen vernemen of alles naar wens is omtrent uw bestelling. Ons review/aftersales team gaat dan ook per direct contact met u opnemen zodat wij met een passende oplossing kunnen komen wegens bovenstaande klacht.

CheapTech

Alle klachten die gemeld zijn door Quinta beij