Klacht: bestelling nog niet ontvangen

op 22 mei 2020 over Zuperio.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 april heb ik een bestelling geplaatst en betaald.(All in One Hair Trimmer Deluxe x2 €45.00)
Op 16 april krijg ik een mail van Zuperio: uw bestelling is onderweg.
kijk ik op: volg jouw bestelling dan zie ik: STATUS VAN BESTELING:IS ONDERWEG en vervolgens lees ik verder: Het spijt ons, jouw bestelling heeft vertraging opgelopen Nieuwe levertijd: tussen 18 april – 24 april
Op 29 april, 5 mei en 20 mei heb ik hierover mails gestuurd wanneer ik mijn bestelling kan verwachten. Maar tot nu toe geen enkele reactie gekregen. Kijk ik op track en trace dan is mijn bestelling nog steeds onderweg. Dit duurt wel heeeeel lang.

gr Joop Elsinga

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn bestelling binnen 14 dagen binnen is en een vergoeding van €22.50 terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zuperio.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zuperio.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jajoels