Klacht: Bestelling niet volledig en ze blokkeren mijn account

Kim25111994 op 03 maart 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Ik ‘was’ altijd ontzettend fan van Asos, maar voor de zoveelste keer is gaat er iets fout met mijn bestelling! Ik ben er nu echt klaar mee! Ik heb een bestelling geplaatst met een redelijk hoog bedrag, toen ik mijn pakket binnen kreeg, ontdekte ik dat er een item miste.

Ik heb contact opgenomen met Asos voor eventueel een rebook, of terugbetaling. Echter was het item niet op voorraad, dus koos ik voor een terugbetaling. Een paar dagen later ontvang ik een e-mail met daarin dat mijn account geblokkeerd is, wegens verdachte acties. Dit moet niet gekker worden?! Asos beschuldigd mij van iets, terwijl de fout bij hun ligt! Misschien moeten ze hun eigen medewerkers in het distributiecentrum controleren, want ik (DE KLANT) ben hier de dupe van!

Ik kan niet meer in mijn account en Asos reageert niet op mijn e-mails. Telefonisch zijn ze helaas niet te bereiken.

Ik wenst dit zsm opgelost te hebben en zie snel een terugbetaling tegemoet.

Mijn bestelnummer is: 587944282

BVD.

Ik wil gewoon mijn bestelde jurk ontvangen en anders een refund. Ook wil ik gewoon blijven shoppen bij Asos! Zij kunnen aantonen dat ik het en trouwe klant bent. Ook kunnen zij aantonen dat er vaak wat mis is gegaan. Ondanks dat ben ik toch blijven shoppen bij hun, tot nu! Ik ben er klaar mee.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim25111994