Klacht: Bestelling niet op tijd!

op 01 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb iets besteld bij Wehkamp en ze zeiden dat het tussen 11;00 en 15;00 werd geleverd en dat hebben ze dus niet gedaan.

Gewenste Oplossing:

Dat ze volgende keer wel op tijd een bestelling kunnen leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 01 oktober 2016 om 19:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling buiten het aangegeven tijdsvak is bezorgd, onze excuses voor het ontstane ongemak. Bedankt voor het aangeven van de klacht, wij gaan deze intern voor je doorgeven. Nogmaals onze excuses voor de vertraging die je pakket heeft opgelopen.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door KlaverJelle