Klacht: bestelling niet ontvangen wel al betaald!

op 12 april 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb op 19 februari bij u een order [1602191423466159] geplaatst en betaald.Deze is volgens de status op 29 februari verzonden, maar ik heb de bestelling nog niet mogen ontvangen.

Kunt u mij informeren wanneer ik de bestelling kan ontvangen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn materialen in goede conditie heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht denisederaat

11 maanden geleden - Krijg ik hier nog reactie op?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 03 mei 2016 om 08:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door denisederaat