Klacht: Bestelling niet ontvangen, krijg geld ook niet terug.

op 09 april 2017 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 27 maart een bestelling geplaatst en deze zou op 2 April geleverd worden. Het bleek toen dat het adres niet volledig was doorgegeven aan de koerier. Hierdoor kon mijn bestelling niet geleverd worden. Nou heb ik tot 3 keer toe contact opgenomen met Asos. Nu word mij verteld dat het tot 21 werkdagen(!) duurt totdat het verwerkt is in hun systeem.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk mijn geld terug of order geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H Y