Klacht: Bestelling niet ontvangen, klantenservice reageert niet ect.

tptessa op 16 oktober 2017 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Hallo,

Ik heb laatst 2 paar schoenen bij jullie besteld. De 13de kreeg ik netjes een mail dat mijn order met ordernummer 30173812 verzonden is. Helaas zag ik dat er maar 1 paar schoenen is opgestuurd. Van het andere paar heb ik nog niks van gehoord. Dit vind ik raar. Ook als ik via mijn mail mijn bestelling track zegt dhl dat hij deze bestelling helemaal niet kent. En we zijn vandaag al 3 dagen verder sinds de mail en hij zegt dus nog steeds dat hij hem niet kent. Dit vind ik ook heel raar. Als ik vervolgens inlog op mijn aktiesport en hem daar volg zegt hij ken zending niet, zie mail.. erg irrirant. Ik weet dus helemaal niks.

Hoe zit het nou met mijn bestelling wanneer krijg ik die binnen en wanneer krijg ik mijn 2de paar binnen? Op de site stond bij beide: op voorraad.

Vind het niet netjes dat ik niet op de hoogte word gehouden en ik wil weten hoe het nu zit.

Ook heb ik jullie gebelt. Na 3 kwartier in de wacht te hebben gezeten heb ik maar weer opgehangen. Echt asociaal.

Als ik mijn bestelling snel ontvang, beide paar schoenen. Ook misschien een schikking voor alle moeite die ik er nu al heb ingestopt. Onderanderen 3 kwartier aan de telefoon hangen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door