Klacht: Bestelling niet ontvangen en kan niet meer inloggen

op 11 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 11:23 geantwoord

Beste carla van gompel,

Onze excuses dat het afleveren van de zending niet is gelukt vanwege niemand aanwezig tijdens de aflevering van de zending.

Wij vragen uw begrip voor het feit dat we in dit geval enkel de productprijs kunnen restitueren. Omdat het pakket werd teruggestuurd naar ons, heeft de koerier ons de retourverzendkosten in rekening gebracht. Deze zullen worden afgetrokken van uw betaling. Daarom zullen we u een terugbetaling doen van EUR28.44.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Carla
www.miniinthebox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 12:14 geantwoord

We hebben geen bericht gehad dat het pakket geleverd is of dat we het ergens anders moesten ophalen!
Er heeft geen briefje in de brievenbus gelegen met dat jullie geweest zijn!
Ook op de track en tracé geen melding dat het geleverd zou worden!
En nu moeten wij daar voor betalen!! Zijn we het niet mee eens!

Alle klachten die gemeld zijn door Carla Van Gompel