Klacht: Bestelling niet ontvangen (bestelnr1401030109109777)

op 03 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik plaatste eind vorige maand een bestelling. Heb deze nooit ontvangen terwijl de status “delivered” te zien is in mijn account. als ik de helpdesk aanschrijf dan krijg ik altijd een automessage die mij niet verder helpt. Deze geeft aan dat ik mij op lightinthebox moet inloggen en daar een ticket moet ingeven. Echter daar staat mijn bestelling (op miniinthebox) niet geregistreerd.. verschillende reminders helpen niet.. help!

Een levering van mijn goederen of terugbetaling asap!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 05:59 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door alaindhaese