Klacht: bestelling niet ontvangen

op 07 september 2018 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb afgelopen zondag twee Hoodie besteld en na 5 werkdagen een maar ontvangen.
Ik heb al drie dagen geprobeerd iemand van de klantenservice te pakken alleen de probleem is wacht je 15 of langer en niemand krijg je aan de lijn.

Daarna heb ik een email gekregen dat ik €24 terug krijgt omdat het product niet meer bestelbaar is, het gekste is dat ik die Fila hoodie in het zwart nog op Aktiesport kan bestellen, dus dat wilt eindelijk zeggen dat je moet voor betalen maar je krijg niets van hun dat betekent ze werk op jou geld een of twee week en dan pas mag je je geld terug krijgen.

erg slim van Aktiesport ( Opli..ters.

als ik voor de zelfde prijs Fila hoodie kan hebben de maat mag M zijn in plaat van S.

de klantenservice medewerker gaf aan dat ze naar verschillende filiaal gebeld hadden en geprobeerd om het te vinden krijgen en dat geen enkele filiaal heeft hem op voorraad terwijl Eindhoven( Woensel filiaal) heeft hem nog op voorraad in maat XS en M enzo.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aktiesport

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aktiesport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aman238