Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 25 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15/11/’17 diverse telefoonhoesjes besteld. Heden (18/02/’18), na enkele mailtjes hierover te hebben gestuurd (op 4/1, 17/1 en 4/2/’18) en verzoek om geld retour te krijgen nog steeds niets ontvangen.
Krijg steeds dezelfde reactie in de trant van ‘geduld hebben’ en feestdagen en slecht weer als argument (of als advies zelf bij het plaatselijke postkantoor kijken, wat ik dan ook 2x heb gedaan, echter zonder resultaat). Heb tevens het bedrijf op formele manier gewezen op het (ruim) overschrijden van de wettelijke levertijd en ik daarom tevens wettelijk recht heb om de koopovereenkomst te ontbinden en teruggave van het aankoopbedrag.
Het betreft bestelling nummer: 1711151128628483 (besteld op d.d. 15/11/2017 en volgens miniinthebox verzonden op 18/11/2017).

Gewenste Oplossing:

Indien het aankoopbedrag is teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 25 februari 2018 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. Meijs,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 15.43 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Met vriendelijke groet,
Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door marm