Klacht: bestelling niet ontvangen

op 15 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2018 om 08:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M Peters,

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen.
Wij zullen 18.10 EUR (100% belastingkosten) aan u vergoeden, aangezien u bij deze bestellingen de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Wij danken u voor uw begrip in deze kwestie.

Met vriendelijke groet,?
Pawel
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mabje