Klacht: bestelling niet ontvangen.

op 20 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 december 2017 om 09:30 geantwoord

Beste Dinie Staring@hotmail.com,

Het spijt ons u mee te delen dat uw pakket een lichte vertraging heeft opgelopen. Omdat uw bestelling verzonden werd via een regulier postkantoor, moet het door verschillende postkantoren en landen getransfereerd worden, wellicht word het ook geopend en gecontroleerd door de douane. Ook slechte weersomstandigheden zullen een grote invloed hebben op de verzendingsduur.

Onze postkantoorverantwoordelijke melde doorgaans dat vertraagde pakketten binnen de 60 dagen geleverd zullen worden. Indien u het pakket niet binnen dit termijn ontvangt zal diezelfde een onderzoek starten.

De kans is hoog dat u het pakket binnen 60 dagen, voor [2018-01-08] zult ontvangen. Kan u aub verder wachten tegen deze einddatum? We betreuren dit lange wachten. Vriendelijk delen we u mee dat we een professionele webshop zijn, de reden waarom we nu meer dan 10 jaar succesvol bestaan, is omdat we veel geven om klantentevredenheid en onze handel respecteren. We zullen onze verantwoordelijkheid dragen omdat u ons heeft gekozen bij het plaatsen van deze bestelling. Verder hoeft u zich geen zorgen te maken, als u tegen het aangegeven termijn het pakket nog steeds niet zou ontvangen hebben, kan u een nieuw ticket indienen, wij zullen dan een grondig onderzoeken voeren waar uw pakket is.

Eventueel kan u toetsen bij uw postkantoor, of ze het pakket met referentie # RN005600032AZ ontvangen hebben. Sommige postkantoren kunnen resultaten verkrijgen voor ontraceerbare pakketjes. Omdat dit een lokale gebeurtenis is zult u via hen sneller resultaat boeken.

Uw geduld en begrip worden door ons zeer gewaardeerd.

Alexandru
www.miniinthebox.com klantendienst

Alle klachten die gemeld zijn door diniestaring@hotmail.