Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 12 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 24 november een bestelling geplaatst bij boohoo.com, volgens de track and trace zou ik mijn bestelling 1 december moeten ontvangen ik kreeg hem niet.. op de site stond dat er een vertraging kon zijn van 5 tot 6 werkdagen nou prima kan gebeuren. Het is inmiddels 12 december en ik heb nog steeds niks ontvangen.. op de mail word niet gereageerd en heb al een klacht ingediend via de site en via hun Facebook pagina met 0.0 reactie..

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakketje alsnog geleverd krijg of wanneer ik mijn geld krijg terug gestord!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thirza1999