Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 17 december 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb mijn product in juni 2017 besteld. Het is nu december 2017 en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb ook meerdere tickets geplaats maar hier wordt door een automatische klantenservice standaard op geantwoord met ‘sorry voor het ongemak’. Ik wil mijn geld terug of mijn pakketje ontvangen.

Als ik mijn geld terug heb gekregen of als ik mijn bestelling ontvang.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

9 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht martstaring

9 maanden geleden - Het bestelnummer is 1706280227668352 Dank dat jullie er alsnog achteraan gaan, ik hoor graag van jullie.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 17 december 2017 om 11:53 geantwoord

Beste Mart Staring,

Dit is Customer Service Supervisor Leon. Ik zou graag willen helpen. Ik zal u verzorgen dat u geen verlies bij ouze site zou lijden.

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen. We zullen de volledige terugbetaling van uw bestelling verzorgen, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport.

De terugbetaling zal 10.35 EUR zijn.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Bedankt voor uw begrip en medewerking.

Leon
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door martstaring