Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 21 december 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling gedaan en volgens de status is dat 25 nov verzonden. De 10-20 werkdagen zijn inmiddels voorbij en wil heel graag weten hoe lang ik nog op mijn bestelling moet wachten.

Gewenste Oplossing:

Graag zo snel mogelijk ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 31 december 2012 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door Verzijl