Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 29 april 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Hallo,

ik ben Eren Albostan en ik had 6 weken geleden 3 hoesjes besteld waarvan in het bedrag al heb betaald en ik heb het nogsteeds niet ontvangen.
Eentje is wit marble en 2 met buitekant van louis votten en andere is bruin die totaal ongeveer €18 euro kostte.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord van u krijg.

Eren

Niks tevreden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 29 april 2017 om 11:14 geantwoord

Beste klant,

Dit is Customer Service Supervisor Sílvia. Ik ben oprecht verontschuldigen voor wat er gebeurd is en alle ongemakken veroorzaakt. Ik zal op deze zaak en het probleem op te lossen, om uw tevredenheid te voldoen.

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze SunyouMail-untrack-Sunyou koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2017-05-05 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Silvia
www.miniinthebox.com