Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 18 december 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 November een bestelling geplaatst bij deze website, dit zou op 12 november zijn verzonden. 18 December, ruim een maand later dus, nog steeds niets ontvangen. Ondertussen heb ik de producten niet eens meer nodig.

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 21 december 2012 om 02:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u zojuist een email gestuurd met daarin meer informatie over de status van uw pakket. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De Klantendienst
Lightinthebox
"

Alle klachten die gemeld zijn door tessy bezemer