Klacht: bestelling niet ontvangen

op 18 oktober 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bestelling niet ontvangen sokken bet op 5-10

Gewenste Oplossing:

Ben nu zeker niet tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 19 oktober 2016 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer / mevrouw Jannink,

Wij hebben de status van uw bestelling nagekeken en het klopt dat u deze nog niet heeft ontvangen. De levertijd van uw bestelling is namelijk nog niet verstreken.

Uw bestelling wordt uiterlijk 21 oktober* verzonden.

* Bij brievenbuspost moet je rekening houden met maximaal vijf werkdagen vanaf de verzenddatum voordat je bestelling afgeleverd wordt.

U kunt de levertijd ook terugvinden op de factuur die u per e-mail ontvangen heeft na het plaatsen van uw bestelling.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u alvast veel plezier toe met uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,
Team GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door riny9jannink@hotmail.com