Klacht: bestelling niet ontvangen

op 19 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

8 juli 2016 telefoonhoesjes besteld voor mij en mijn zusje, met 10-20 werkdagen zouden we ze binnen hebben. na 20 werkdagen niks ontvangen en contact opgenomen met mini in the box… als antwoord teruggekregen dat onze zending was vertraagd wegens grote drukte bij de koerier, als we de 18e nog niks ontvangen hadden weer opnieuw contact zoeken, tot op heden nog niks ontvangen en het is al bijna de 18e.

binnen 1,5 week onze bestelling alsnog te ontvangen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:02 geantwoord

Beste stefanie de vries,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla

Alle klachten die gemeld zijn door kelly_1998