Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 06 juli 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 juni jl een bestelling gedaan. Vandaag 6 juli en ik wacht nog steeds op mijn pakketje.

Twee keer een hulpvraag gesteld via de site mango.com “bestellingen” / “mijn orders”, helaas geen terugkoppeling ontvangen.

Al ik naar mijn bestellingen ga en klik op status, dan krijg ik een pagina met de tekst “sorry the page you were looking for does not exist”.

Ik heb tevens 3x gebeld met 0900 nummer. Na 30 minuten wachten, hang ik op. Kost mij te veel en mijn onderbuik gevoel zegt dat men de telefoon niet zal beantwoorden.

Jammer genoeg betaalt met ideal. Je kan een ideal betaling niet terugboeken.

Mvg,
Jamina

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bjamina@hotmail.com