Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 26 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 mei 2016 een bestelling gedaan met bestelnummer: #24125410

Gewenste Oplossing:

Bestelling verzenden of geld terugstorten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 26 mei 2016 om 23:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Heer Van den Heuvel

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld. Uw bestelling zal de komende week arriveren

Mvrgr.

Klantenservice Miniinthebox

Heeft op 20 juni 2016 om 09:12 geantwoord

ik heb nog altijd mijn bestelling niet ontvangen. Wil graag mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Jefmar