Klacht: Bestelling niet ontvangen

op 10 juni 2015 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

Ik heb op donderdag 4 juni vóór 16.00 uur een bestelling gedaan bij kamagra-jelly.nl. Deze bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. Ik heb inmiddels 4 e-mails verzonden naar kamagra-jelly.nl maar er wordt nergens op gereageerd. Hoe frustrerend!!

Het vreemde is, ik bestel al sinds 2012 met enige regelmaat producten via deze site. Over de kwaliteit ben ik zeer te spreken!! Ook werd er altijd snel geleverd. Bovendien heb ik wel eens eerder klachten gehad en die zijn altijd snel zeer netjes opgelost. In het verleden stond er ook een telefoonnummer vermeld op de site en heb ik ook telefonisch contact gehad met ze.

Nu gaat het dus voor het eerst mis. Ik wil heel graag weten wat er aan de hand is!

Ik wil mijn bestelling graag alsnog ontvangen en anders mijn geld (37,95) terug.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kamagra-jelly.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door kamagra-jelly.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht bommel11

5 jaren geleden - Goed te vernemen dat de klacht in behandeling is genomen. Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen en ook nog steeds geen enkele ontvangen op de mails die ik heb gestuurd naar de klantenservice van kamagra-jelly.nl.

Reactie van de melder van de klacht bommel11

5 jaren geleden - Kamagra-jelly heeft inmiddels contact met mij opgenomen. Uit hun mail kan ik opmaken dat mijn bestelling wel naar mij verzonden was (ruim een week geleden). Vreemd, mede doordat ik ook geen bevestingsmail had ontvangen en dus ook geen ordernummer had. Ok, ik ga er nu vanuit dat ik de zending alsnog ontvang begin komende week. Ik zal er hier melding van maken in elk geval.Blijft slecht dat ze (tot 4x toe) niet thuisgeven op het moment dat ik hen per mail een vraag stel en dit uiteindelijk pas doen als de klacht wordt gemeld op klacht.nl.

Reactie van de melder van de klacht bommel11

5 jaren geleden - Bestelling vandaag ontvangen! Klacht opgelost!

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat kamagra-jelly.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bommel11