Klachten over kamagra-jelly.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over kamagra-jelly.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

3 klachten gemeld
3.9 /10
15 stemmen

Tijdslijn

wegpoetsen gebruiksdatum

Klacht van op 19 oktober 2018 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

Twee buisje kamagra bruistabletten besteld. Onder de buisjes is de uiterste gebruiksdatum weggepoetst, Nu is niet meer te achterhalen tot wanneer ik deze tabletten kan gebruiken; Bestelnummer 100053036. Lees meer

geen enkele reactie

Klacht van op 23 oktober 2017 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

bestelling geplaatst € 55,45 betaald aan Ajanta Supplies. Uitsluitend ordernummer vermeld zoals gevraagd. 1. bestelling (nog) niet geleverd, is mogelijk maar heb geen enkele bevestiging ontvangen. 2. 2 x mail gestuurd wanneer order wordt geleverd, geen enkel resultaat !!!!!!!!! Lees meer

doofpot klachten

Klacht van op 16 maart 2017 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

LET OP: deze klacht slaat niet op kamagra-jelly maar op Kamagra-Advies! Kamagra-advies staat niet in de bestaande lijst op klacht.nl en kan ik ook niet toevoegen blijkbaar. KLACHT betreft alleen online-aanbieder KAMAGRA-ADVIES Stel ik koop bij de Bijenkorf een radio die het... Lees meer

Nooit zending ontvangen

Klacht van op 25 januari 2017 over kamagra-jelly.nl in de categorie Internetshops - Erotiek

Begin december (gelukkig kleine) bestelling gedaan bij "kamagra nederland", nooit iets ontvangen geen reactie op mail. deze site is ook spontaan verdwenen Persoonlijk denk ik dat men regelmatig na het woord kamagra een andere toevoeging plaatst want alle kamagra bestelsites die... Lees meer